„Gogea’s Blog” – ales între superlativele anului 2015 de Biblioteca Judeţeană „G.T.Kirileanu” – Piatra Neamţ

Posted on Ianuarie 9, 2016

12



*

gogea

*

Această veste mi-a sosit tocmai cînd „pritoceam” textul de mai jos, încercînd să scap de senzaţia, aproape fizică, dureroasă, că nu reuşesc să trec cu toată fiinţa mea în Noul An. Ca şi cum aş fi rămas prins într-o uşă rotativă, nemaireuşind să ies din ea…

Dar, iată, Gogea’s Blog va trece în Noul An şi, odată cu el, sper că voi reuşi să trec şi eu.

Mulţumiri inexprimabile, lui Adrian Alui Gheorghe şi tuturor blogogiştilor!

*

ÎN AŞTEPTAREA NOULUI AN

Vecine! Prietene! Frate!

– am strigat peste zidul-gard

al curţii mele interioare.

 

Spune-mi:

La tine a venit Anul ăsta Nou?

La mine nu mai vine de mult,

parcă aş fi un mort nedeclarat

sau un supravieţuitor clandestin…

 

Îndură-te!

Spune-mi ce culoare are

Anul ăsta Nou?

Să-mi zugrăvesc şi eu

casa..

 

Şi zi,

cîte zile are?

Să nu mă prindă

gol puşcă

tocmai

în ziua aceea

în plus.

 

Zi în care

m-aş putea rătăci definitiv

în calendar.

 

Ca un asteroid

în spaţiul interstelar.

 

(la sfîrşit de decembrie – început de ianuarie)

 

*

Posted in: Premii