Oameni și cîini la Caracal

Posted on Iulie 3, 2017

9



 „Legislația în vigoare permite câinilor și oamenilor să aibă aceleași drepturi.”

(Opinia primarului din Caracal comunicată opiniei publice într-un interviu publicat de Adevărul Caracalean)

*

*

       Nebănuite sunt căile… internetului! Mare șugubăț, GOOGLE!

       Dis de dimineață, bîntuit încă de visul de peste noapte în care marele logician Anton Dumitriu îmi explica îngăduitor cum stau lucrurile – etimologic vorbind – cu adevărul (adormisem cu eseul lui, ALETHEIA, lîngă perină),  după ce mi-am sorbit, în grădină, cafeaua de la ora 6, m-am așezat în fața calculatorului și am căutat sprijin în chestiune pe Google. Dar zeii internetului nu mi-au fost favorabili, ba chiar aș zice, cu o vorbă frâncă dar francă, și-au exersat privilegiul olimpian de se moquer de quelqu’un… Astfel, la prima căutare mi-a apărut pe monitorul calculatorului Adevărul Caracalean. Mi-am zis imediat că e vorba despre vreun adevăr ascuns al temutului împărat roman Marcus Aurelius Antonius, supranumit Caracalla. Dar nu, nu la vreo informație inedită despre tiranul roman m-a condus, ci la… un interviu cu primarul, democratic ales, al municipiului Caracal din județul Olt.

      Dacă tot am ajuns (virtual și involuntar, căci în realitate și… voluntar n-am reușit încă) în orașul celor „șapte minuni”, mi-am pus în paranteză continuarea in mentis a dialogului oniric cu Anton Dumitriu și am citit interviul cu edilul acestui oraș, oarecum „celebru”.

După două-trei minute m-am simțit păcălit din nou: interviul părea unul luat-scris pentru Cațavencii!  Este, totuși, fără nici o speranță să fie altceva, unul cît se poate de serios! Nu vi-l povestesc pentru că i-aș dilua tot hazul (un haz de tot rîsu’-plînsu’). Vă poftesc, însă, prea cinstiți și ocazionali vizitatori ai acestui loc, să-l „degustați” înșivă, direct de la sursă. Nu e nevoie decît de un click pe link-ul de mai jos:

http://www.adevarulcaracalean.ro/liviu-radu-edilul-caracalean-rog-oamenii-sa-nu-mai-puna-custi-pe-langa-blocuri-in-parcari-sau-pe-spatiul-public-pentru-ca-acest-lucru-contravine-legii/.

*

